Menu
Dierenkliniek Veenendaal 0318 - 519 167
Kattenpension Castor 0318 - 519 167

Nieuwsbrief

In deze nieuwsbrief

In deze bizarre tijden met Corona, doen we met het hele team van Dierenkliniek Veenendaal ons uiterste best om de zorg voor jullie dieren, ook op de langere termijn, te garanderen. Wij hebben daarom de afgelopen weken heel veel maatregelen genomen voor de veiligheid van ons team en de diereigenaren die bij ons komen. In deze nieuwsbrief leest u daar meer over:

  • Welke maatregelen hebben we tot nu toe genomen?
  • Wat vragen we aan u, als u naar de praktijk komt?

Help ons zo veilig mogelijk te werken, zodat we voor uw dieren kunnen blijven zorgen. Samen zorgen we dat we dit virus overwinnen!

Preventieve zorg en vaccinaties

Preventieve zorg als vaccinaties en sterilisatie/castratie bieden we wel weer aan, omdat we dit belangrijk vinden voor het welzijn van de dieren. Bij onvoldoende capaciteit gaan de zieke dieren echter voor, en kunt u afgebeld worden. 

Videoconsulten

Wij bieden nu videoconsulten via Whatsapp aan. Kunt u, omdat u zelf ziek bent of in isolatie zit, niet met uw zieke dier naar de kliniek komen? Dan kunt u een afspraak maken voor een videoconsult. 

Hoe werkt het?

  • U neemt telefonisch contact met ons op (0318 - 519 167) en de assistente zal samen met u bepalen of een videoconsult voor u mogelijk is. We kunnen immers niet alle problemen op afstand goed beoordelen of behandelen.
  • Komt u in aanmerking? Dan wordt er een dag en tijd met u afgesproken voor een videoconsult.
  • U betaalt het videoconsult (10 minuten à €32,50) via een Tikkie. U ontvangt de link hiervoor per mail.
  • Na betaling ontvangt u per mail een bevestiging van de afspraak voor het videoconsult (let op: pas na betaling is de afspraak definitief).
  • Onze dierenarts neemt op de afgesproken tijd door middel van een video-oproep via Whatsapp contact met u op.
  • Is het advies na het videoconsult om toch langs te komen op de kliniek met het dier? Dan krijgt u 50% korting op de consultprijs.
  • Voor een videoconsult dient u te beschikken over betaalmogelijkheid via een Tikkie en een apparaat met Whatsapp én camera. U dient tijdens het consult thuis te zijn en het dier in kwestie moet in beeld kunnen worden gebracht. U kunt ook vooraf af foto's mailen of appen naar ons.
  • Eventuele medicatie/voeding die op basis van het videoconsult worden voorgeschreven, zult u wel op onze kliniek moeten (laten) ophalen. Bent u niet in de gelegenheid om medicatie of voer op te komen halen; we kunnen dit altijd met pakketpost naar u versturen, mits onder de 10 kilo. 

Ons beleid

Omdat iedereen die verkouden is of een gezinslid heeft dat koorts heeft, thuis moet blijven, hebben we mogelijk wat uitval van medewerkers. Dit zorgt dan wel voor een mindere bezetting van de kliniek. Wij vragen u hiervoor begrip. 

  • Graag willen wij u verzoeken met één persoon per dier naar de praktijk te komen.
  • Graag voordat u naar ons toekomt thuis minimaal 20 seconden uw handen wassen, en bij binnenkomst desinfecteren.
  • Uiteraard schudden we geen handen, wassen onze handen na iedere patiënt en houden 1,5 meter afstand. Ook u vragen we 1,5 meter afstand te houden van andere klanten en van ons. 
  • Daarnaast hebben we schermen bij de balie, desinfecteren we het pinapparaat na ieder gebruik, en alle deurkrukken en andere contact-oppervlakken minimaal 4x per dag. 
  • Huisvisites worden nu niet gereden.
  • In de spreekkamer zit de eigenaar op een stoel, de assistente houdt het dier vast.
  • Kom a.u.b. op het afgesproken tijdstip binnen (niet te vroeg of te laat) zodat er niet te veel mensen tegelijk in de praktijk zijn. U mag eventueel ook in de auto wachten en pas binnen komen als u aan de beurt bent.
  • Heeft u medicatie en/of voer nodig, bestel dit a.u.b. alvast telefonisch of per mail. Op die manier kunnen we ieders aanwezigheid in de praktijk zo kort mogelijk laten duren.
  • Wij vragen u uitsluitend met pin te betalen.
  • Als u zelf verkouden of ziek bent, of koorts heeft, laat iemand anders met het dier komen, of boek telefonisch een videoconsult. 

We zijn telefonisch bereikbaar via 0318 - 519 167, per WhatsApp via 06 - 141 588 86, per e-mail: info@dierenkliniekveenendaal.nl

Contactinformatie praktijk

Dierenkliniek Veenendaal

Terug
  • Ma
    8.30 - 19.30 uur
  • Di
    8.30 - 19.30 uur
  • Wo
    8.30 - 19.30 uur
  • Do
    8.30 - 19.30 uur
  • Vrij
    8.30 - 19.30 uur
  • Za
    Gesloten
  • Zo
    Gesloten
Terug

Vind ons hier:

Castor 3 3902 SC Veenendaal Wij werken op afspraak Telefonisch spreekuur 13.30 - 14.00 u
ontvang een routebeschrijving via Google Maps

Kattenpension Castor

Terug
  • Ma
    12.00 - 14.00 uur 16.30 - 17.00 uur
  • Di
    12.00 - 14.00 uur 16.30 - 17.00 uur
  • Wo
    12.00 - 14.00 uur 16.30 - 17.00 uur
  • Do
    12.00 - 14.00 uur 16.30 - 17.00 uur
  • Vrij
    12.00 - 14.00 uur 16.30 - 17.00 uur
  • Za
    9.00 - 10.00 uur
  • Zo
    Gesloten
Terug

Vind ons hier:

Castor 3 3902 SC Veenendaal Brengen en halen uitsluitend op afspraak
ontvang een routebeschrijving via Google Maps